Entry Comeback

5:16 PM Amyra 2 Comments

Assalamualaikum.

Hello Readers.

Cak. Setelah sekian lama aku menyepikan diri, tetiba hari nie terasa nak buat come back pulak. Korang rindu tak kat Cik Myra nie?? Rindu tak? Like hek eleh. Macam la ada yang rindu aku kan.
Tak kesah la korang rindu ke tak yang penting aku nak membebel panjang lebar hari nie.


Ekceli perasaan rindu kat dunia blogging dah lama terbit dalam jiwa ni. Tapi dek kemalasan yang amat sangat aku abaikan rasa rindu aku. Nampak tak betapa besarnya pengaruh rasa MALAS dari rasa RINDU tue? Whatever.

Aku sebenarnya tak tahu apa yang aku nak bebelkan. Tergaru-garu kepala jugak mikir next ayat yang patut aku tulis. Aku syak skill menulis karangan aku dah berkarat. Ada sesapa yang sudi jadi Cikgu tanpa sebarang bayaran? Kalau ada sila hubungi saya di fesbuk or twitter. Terima Kasih.


Daripada aku buang masa korang baca entry merepek aku nie, aku rasa better aku stop sampai kat sini dulu. Sambung bertapa dalam gua sambil asah skill writing aku yang tak pernah ok nie. Daaa. 

Terima kasih sudi baca entry sampah aku nie. Bye. *peluk cium*

p/s : semoga pahlawan and perwira kita yang berada di Lahad Datu selamat. Dan kepada mereka yang telah gugur demi mempertahankan negara kita, Al-Fatihah. Semoga roh mereka ditempatkan dikalangan orang-orang beriman.




You Might Also Like

2 comments:

  1. al fatihah utk mereka yg terkorban..sedih bc berita

    welkambek...follow sini..jemput ke blog yumida

    ReplyDelete
  2. hehe welcome back! rajin rajin yaaaa

    ReplyDelete